HUMO to‘lov tizimining Operatori xalqaro to‘lov tizimlari (Visa, MasterCard, Union Pay International) bilan o‘zaro munosabatlarni o‘rnatish bo‘yicha ishlarni olib bormoqda. Natijada Humo bank kartalari bilan xorijda chet el valyutasida operatsiyalarni o‘tkazish va yuqorida keltirilgan tizimlarning xorijiy banklarning kartalari orqali O‘zbekistonda operatsiyalarni amalga oshirish imkoniyati yaratiladi. Banklarning «HumoCard» to‘lov tizimiga a’zo bo‘lishi ixtiyoriydir.

 

iltimos, o'tkazmalar uchun quyidagi tranzit qayd yozuvlarini ko'ring.

23120000600000842001- UzCard MFO: 00842 Soliq raqami: 202167236

23120000900000842200 - HUMO MFO: 00842 Soliq raqami: 202167236

 Shuningdek, pul o'tkazmalari haqida batafsil ma'lumot kartaning to'liq sonini va qabul qiluvchining Ismi va Familiyasini ko'rsatishi kerak.

 

 

  1. Ariza
  2. Shaxsni tasdiqlovchi hujjatning asl nusxasi
  3. Bank va jismoniy shaxs oʻrtasidagi shartnoma

 

HUMO va UZCARD bank kartalaridan foydalanish qoidalari

1. Bank kartasi savdo va xizmat ko'rsatish sohasida tovarlar, ishlar yoki xizmatlarni to'lash, bankomatlar va kassalarda naqd pul olish va to'lov tizimi qoidalari va O'zbekiston Respublikasi qonun hujjatlarida nazarda tutilgan boshqa operatsiyalarni bajarish uchun mo'ljallangan.

2. Bank tomonidan ochilgan maxsus karta hisobvarag'i (MKH) bank kartasidan foydalangan holda operatsiyalarni hisobga olish uchun ishlatiladi va tadbirkorlik faoliyatini amalga oshirish yoki O'zbekiston Respublikasi qonun hujjatlarida belgilangan xususiy amaliyotni amalga oshirish bilan bog'liq emas.

3. Karta egasi boshqa shaxs nomidan qo'shimcha kartani rasmiylashtirish uchun ariza bilan bankka murojaat qilish huquqiga ega. Qo'shimcha karta egasi ushbu qoidalarning 1 – bandida ko'rsatilgan operatsiyalarni amalga oshirish huquqiga ega, ammo MKHNI tasarruf etish huquqiga ega emas.

4. Bank kartasi bankning mulki xisoblanadi. Kartaning amal qilish muddati tugagandan so'ng, mijoz kartani keyinchalik qayta chiqarish yoki mijozning arizasiga binoan yopish uchun kartani bankka topshirishi shart.

5. Karta egasi karta va PIN kodini uchinchi shaxslarga etkazmasligi kerak. Karta egasi kartani uchinchi shaxslar tomonidan zararni va ruxsatsiz foydalanishni bartaraf etadigan xavfsiz joyda saqlashi kerak, PIN-kod maxfiy saqlanadi; uni kartada yoki karta bilan birga saqlangan boshqa qog'ozda saqlamang.

6. Bank kartasi yo'qolgan yoki o'g'irlangan taqdirda, mijoz darhol qarzdor Shaxsan kartani blokirovka qilish uchun ariza berish uchun bank kartasi berilgan bank filialiga murojaat qiling. Agar mijoz bank filialiga zudlik bilan tashrif buyurish imkoniga ega bo'lmasa, mijozlarga 24 soat davomida qo'llab-quvvatlash telefoniga murojaat qilish kerak: (99878) 120-80-00.

7. Bank tomonidan karta yo'qolganligi to'g'risida xabarnoma olinmaguncha, mijoz bank kartasida amalga oshirilgan operatsiyalar uchun barcha xavf va moddiy javobgar bo'ladi.

8. Agar ilgari yo'qolgan deb e'lon qilingan karta aniqlansa, mijoz bankni darhol xabardor qilishi va kartani qaytarishi kerak.

9. Mijoz bank kartasidan foydalangan holda operatsiyalar bo'yicha barcha hujjatlarni saqlab qolishi va pul mablag'larini olish va ularni sarflashning qonuniyligini asoslash uchun ularni bank talabiga binoan taqdim etishi kerak. Ushbu hujjatlar, shuningdek, boshqa nazorat organlari bilan turli masalalarni hal qilishda foydali bo'lishi mumkin, masalan, chek pul olish va ularning sarf-xarajatlarining qonuniyligini isbotlashi mumkin.

10. Tovarlar va xizmatlar sotib olish, shuningdek, bank kartasidan foydalangan holda naqd pul olish holatlarida karta egasi bankka tegishli summani MKH dan hisobdan chiqarish tartibini topshiradi.

11. Savdo yoki xizmat ko'rsatish sohasidagi kartadan foydalanganda mijoz quyidagi qoidalarga rioya qilishi shart:

  • operatsiyani amalga oshirishda karta ko'zdan g'oyib bo'lishiga yo'l qo'ymang;
  • kassirga karta PIN kodini xabar qilmang;
  • savdo chekida ko'rsatilgan operatsiya sanasi va summasining to'g'riligini tekshiring;
  • savdo cheklarini va boshqa to'lov hujjatlarini saqlash va ularning talabiga binoan bankka taqdim etish.

12. Bankomatda kartasidan foydalanganda mijoz quyidagi qoidalarga rioya qilishi shart:

  • bank filiallarida, davlat muassasalarida, savdo majmualarida, mehmonxonalarda, aeroportlarda, ya'ni xavfsizlikni nazorat qilishni kuchaytirgan joylarda o'rnatilgan bankomatlardan foydalanish.
  • agar ko'chada o'rnatilgan bankomatda ishlatilsa, ehtiyotkorlik va ehtiyotkorlik bilan harakat qiling. Bankomat  bo’lmagan, balki ishonch hosil qilish kerak nostandart uskunalar bilan jihozlangan(masalan, karta qabul qiluvchisi, yuqori klaviatura, yashirin video kameralar). Bankomatda operatsiyalarni amalga oshirmang, agar yaqin atrofdagi odamlar shubha tug'dirsa.
  • Bankomat klaviaturasida PIN-kodni terish jarayonini boshqalar tomonidan nazorat qilish uchun xavfsiz, mavjud bo'lmagan holda ta'minlash.

13. Kartalardan foydalangan holda operatsiyalarni bajarish xavfsizligi uchun mijoz, ariza bo'yicha, kartalardan foydalangan holda operatsiyalarga quyidagi limitlarni belgilashi mumkin:

  • MKH uchun qoldiq chegarasi;
  • iste'mol operatsiyalarining kunlik chegarasi;
  • naqd pul berishning kunlik chegarasi.

14. Mijozga bank kartasi balansini nazorat qilish va MKH bo'yicha amalga oshirilgan har bir operatsiyani hisobga olish uchun SMS-xabarnoma xizmatini yoqish tavsiya etiladi.

15. Mijoz bank kartasi rekvizitlari bo'yicha amalga oshirilgan operatsiyalar uchun barcha xavf-xatar va moddiy javobgarlikni o'z zimmasiga oladi: Internet-do'konlar, mobil to'lov tizimlari va xizmatlari orqali; agar bank kartasining rekvizitlari beparvolik bilan muomala qilish yoki mobil qurilmalarning yo'qolishi natijasida uchinchi shaxslarga taqdim etilsa.

16. Bank kartasi muddatidan oldin bekor qilingan va MKH yopilganda, mijoz bankka o'zi olgan barcha kartalarni, shu jumladan rasmiylashtirilgan qo'shimcha kartalarni qaytarishi shart.

17. Bank nazoratdan tashqarida bo'lgan va tashqi qurilmalar, hisob-kitoblar, ma'lumotlarni qayta ishlash va uzatish tizimlarining ishlamay qolishi bilan bog'liq vaziyatlar uchun javobgar emas.

18. Agar karta uchinchi tomon tomonidan to'lanmasa, bank javobgar emas.

19. Bank boshqa banklarning cheklovlari, shuningdek, bankomatlarda naqd pul olish miqdori bo'yicha belgilangan limitlar mijozning manfaatlariga har qanday darajada ta'sir qilishi mumkin bo'lsa, bank javobgar bo'lmaydi.

20. Bank karta egasi tomonidan sotib olingan tovarning qiymatini naqd pulga qaytarmaydi, keyin sotuvchiga qaytariladi. To'lov faqat tovarni sotuvchi tomonidan karta hisobiga mablag ' o'tkazish yo'li bilan naqd pulsiz tartibda amalgam oshirilishi mumkin.

21. Bank tariflar va qoidalarni o'zgartirish huquqiga ega.

22. Karta egasi bankka ushbu Qoidalarning bajarilmaganligi sababli etkazilgan zararni shartsiz ravishda qoplaydi.

23. Mijoz MKH dan qoldiq qaytarib, bitimlar va/yoki komissiyalar bo'yicha bank oldida mijozning qarzi bo'lmagan taqdirda, qonun hujjatlarida belgilangan muddatlarda amalga oshiriladi.

1

Jismoniy shaxslar plastik kartalarini emissiya qilish

10,000 O’z. So’m 

2

Ish haqi loyihasi asosida plastik kartalarni emissiya qilish 

Bepul

3

Qo’shimcha plastik kartalarni emissiya qilish

10,000 O’z. So’m 

4

Yo’qotilgan yoki shikastlangan plastik kartalar o’rniga yangisini emissiya qilish

10,000 O’z. So’m 

5

Amal qilish muddati tugagan plastik kartalar o’rniga yangisini emissiya qilish

10,000 O’z. So’m 

6

Plastik karta hisobraqamiga xizmat ko’rsatish

Bepul

7

Plastik kartalar hisobvarag’idagi qoldiq mablag’larga hisoblanadigan foiz

Nol